Интер Експо Център събира представители на хранително-вкусовия сектор от България и чужбина
Представители на няколко държави ще донесат вкусове от различни континенти, предлагайки ни първокласни продукти, сред които със сигурност ще открием и непознати усещания.
От 6 до 9 ноември София ще бъде „гореща точка“ за кулинарните достижения на национални кухни на държави от няколко континента благодарение на чуждестранните компании, които ще се включат в изложенията за хранително-вкусовия бранш МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК, САЛОН НА ВИНОТО и #RETAIL SHOW.
В Интер Експо Център българската публика има възможността да се запознае с изключителни идеи, техники и технологии. С колективни участия ще се включат множество компании от САЩ, Италия, Русия, Унгария и Сърбия. „През миналата година Департаментът по земеделие към посолството на САЩ за първи път се включи в международните изложения“, коментират организаторите. Постигнатите тогава добри резултати и положителни впечатления са довели до чувствително увеличение на площите, които американските фирми ще заемат сега. Още по-мащабно ще бъде и италианското колективно участие, след като през миналата година над 40 компании от Апенините се включиха в изложенията.
Със своя бизнес характер мегаизложението, ангажиращо целия изложбен и конгресен капацитет на Интер Експо Център, привлича вниманието на посетители от различни точки по света. „Организирани са бизнес посещения на фирми от Египет, Либия, Черна гора, Йордания и Казахстан, както и на китайски компании“, коментират организаторите. Освен това се очакват байери от скандинавските страни, Великобритания, Полша, Чехия, Словакия, Катар, Белгия, Беларус и други, с готовност за бизнес срещи с български производители.
Осезаемо нарастващият чуждестранен интерес е оценка за непрестанния стремеж на организаторите към развиване на изложенията и комуникационните средства за свързване с ХВП бранша. Така например през тази година публиката за първи път ще бъде свидетел на интригуващия нов формат за продуктово-кулинарни събития „Сетива без граници“. Акцентът на първото издание ще бъде съчетанието „вино-шоколад-хляб“.
В отговор на нарастващия пазар и развитието на индустрията, през тази година стартира и #RETAIL SHOW – първото в България и Балканския регион изобщо изложение за ритейл сектора. Форматът ще създаде платформа за представяне на специализирано оборудване и технологиите в областта на търговията, дигиталните решения за бързоразвиващата се онлайн търговия и системи за разплащане, сигурност и логистика.
По всичко личи, че хранително-вкусовият сектор с интерес очаква началото на месец ноември и предстоящите изложения МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, ИНТЕРФУД & ДРИНК, САЛОН НА ВИНОТО и #RETAIL SHOW.
„На сайта www.food-exhibitions.bg всеки може да направи своята регистрация за посещение“, обявяват организаторите./agrozona.bg