Търсене на
контакти на фирми
 

"Филип Морис Интернешънъл" отваря кол център в България

Световният тютюнев концерн "Филип Морис Интернешънъл" инвестира не само в производствени мощности, а и в кол центрове. През 2019 г. такъв ще бъде открит за обслужване на клиенти в България. Това заяви главният изпълнителен директор на компанията Андре Каланцопулос на среща с медиите в рамките на дигиталния фестивал WebIT в София.

Какъв ще е размерът на инвестицията не бе посочен, но представителят на българското дружество Вержиния Джевелекова уточни, че като начало кол центърът ще открие 100 работни места и ще е за клиенти на компанията от България и Италия. На по-късен етап ще се разширяват обслужваните държави и услугите на центъра.

Целта на "Филип Морис Интернешънъл" е не просто да продава продукт, а да създаде нова култура с бездимното си устройство IQOS. И поради тази причина компанията развива кампанията #unsmokeyourworld - (#ОбездимиСветаСи).

"Целта ни е да се намали употребата на традиционните тютюневи изделия. Стремим се към ефект, който да показва, че все повече хора са намерили алтернатива на традиционните цигара, не че ще спрат да пушат, но гоним резултат близък до този със съвременни алтернативи. В този смисъл ние не просто разработваме продукт, а правим инвестиции в една бездимна среда. Много компании в момента се готвят да добавят към портфолиото си бездимни продукти, но правят грешката да ги третират като разширение, а не заместител. "Филип Морис" няма да може да спре традиционните си марки цигари в близкото бъдеще, защото това само ще означава да дадем пазарна част на конкурентите си. Ние ще се развиваме. Идеята ни е как продуктите да станат по-малко вредни. Както в нашия бизнес, така и при производството на алкохол или бира, нещата търпят развитие. Всяка компания, включително и ние, работим с планиран хоризонт от 5-8 години, след като се пусне нов продукт", добави той.

Мариан Залцман, която е Старши вицепрезидентът глобални комуникации, "Филип Морис Интернешънъл", разкри, че кампанията #unsmokeyourworld - (#ОбездимиСветаСи) е един вид малка революция.

В България, според данни на фирмата, вече има 150 000 продадени устройства.

Преди две седмици Американската агенция по храните и лекарствата е дала разрешение за продажбата на алтернативните продукти на фирмата в страната, което изправя компанията пред голямо предизвикателство, защото става въпрос за голям пазар.

"САЩ е огромен пазар с 40 млн. пушачи и разрешението от Агенцията по храните и лекарствата е голям успех. Разрешителното легитимира и научните ни изследвания за намаляване вредата за здравето при ползването на нагреваемите тютюневи изделия на фирмата спрямо конвенционалните цигари", каза още главният изпълнителен директор на концерна Анде Каланцопулос.

Той посочи и нещо важно, върху което много акцентират в компанията - образованието на потребителите за техните продукти.

Каланцопулос разкри, че повечето пушачи смятат, че никотинът е вредната субстанция, а само 15% от хората са наясно, че "коренът на проблема" е в горивния процес и отделения катран.

"Тук компанията ни се нуждае от подкрепата на държавните регулатори по места, за да може да развием бъдеще, в което непушачите и децата да не се излагат на цигарен дим. Важно е да се подкрепят пушачите, преминали на негорими тютюневи изделия, да продължат да използват алтернативните устройства. Разбира се, важно е това да става на приемлива цената на бездимните изделия, която зависи изцяло от акциза, но по-важно от това е потребителите да са решени да сменят навиците си", обясни още Каланцопулос./dir.bg

 

 

 

Прибави коментар

   
Име * :
Град :
Коментар * :
 
Прибави