За осма година Национален конкурс „МЛАД БЛАГОТВОРИТЕЛ" дава възможност на ученици да осъществят свои проекти с благотворителни дейности като финансира 7 от най-добрите кандидатури!
Как се кандидатства в конкурса?
Прочетете всички условия и изисквания, публикувани в сайта на фондацията -
ТУК.
Изтеглете и попълнете формуляр с 12 въпроса и декларации.
Национален конкурс „Млад Благотворител" се реализира в партньорство и с подкрепата на
Euroins Bulgaria!
В тази кратка статия отделяме време да помогнем със съвети при кандидатстване в Национален конкурс „Млад Благотворител".
Припомняме как да разпределим ролите си когато сформираме екип за работа по проект.
Важно е да уточним каква е ролята на ментора – учител или родител, който застава до екипа ученици! Тази роля е съществена, ръководителят поема отговорност да представлява екипа, когато става дума за превеждане на авансови суми по дейностите. Също таказнаем, че има моменти, в които ентусиазма спада и е хубаво този възрастен сред младите да има подходящите думи, методи и личен пример, с които да ги мотивира да продължат напред.
Едно от основните правила в конкурса „Млад Благотворител“ е учениците да бъдат тези, които разписват проекта и попълват своите идеи във формулярите. Повярвайте, винаги проличава, когато учител е написал текста за представяне на проекта… Учители, оставете учениците сами да пишат, трият и отново да пишат… Дайте препоръки, помогнете със съвети, но не взимайте тази важна роля, тя е за учениците!
Като възраст всички ученици от екипа е необходимо да отговарят на основните изисквания и да са от 8. до 12. клас. Ако имате по-малки приятели, които искат да се включат в проекта, то нека те бъдат в ролята на съмишленици и подкрепа.
Изискване към екипите на 2024 г. ще бъде да има ясно разграничими роли. С други думи да знаем ние, но и вътре в екипа да бъде предварително ясно кой в какво е силен и за какво ще отговаря по време на изпълнение на проекта!
Ролите в длъжности:
1️. Финансов контрол (отговаря за финансовата част на проекта, фактури, отчитане, финансов отчет) До този момент с финансовата част се ангажират учителите, а не това е целта на проекта. Учителят е контролиращ орган, а не изпълнител на проекта.
2️. Мениджър комуникации (вътрешни – с членовете на екипа, с контрагенти, с фондация Благотворител; външни – отговаря за популяризация на каузата, подбира снимки, пише текстове за социалните медии, прави списък на медиите до които ще пише при всяка нова дейност по проекта)
3️. Оперативен мениджър (отговаря за следването на плана на проекта, спазване на сроковете, изпълняване на задълженията по конкретните дейности на проектите)
4️. Възможно е да има и 4-та длъжност, оправдана от спецификата на проекта./ngobg.info