С началото на есента все повече се приближаваме до старта на международния форум, който е в челните места в календара със събития на всеки, с дейност в хранително-вкусовата промишленост. През тази година Международните хранителни изложения МЕСОМАНИЯ, ПЪТЯТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и ИНТЕРФУД & ДРИНК и успоредно провеждащото се Wine&Spirits Show, ще ни посрещат от 8 до 11 ноември. Билетите за посещение са пуснати за продажба, а как да се сдобием с такъв, откриваме в следващите редове.
„Почти на финалната права сме в подготовката“, информират организаторите. През последната година те са положили големи усилия в развиването на онлайн платформата www.food-exhibitions.bg. „Вече само няколко клика можете да получите своя посетителски билет“, допълват организаторите. Нека видим стъпките, които трябва да изпълним:
Стъпка 1 – посещаваме платформата food-exhibitions.bg. Стъпка 2 – натискането на бутона „Купи билет“ ни отвежда до системата, в която трябва да изберем броя на билетите, които искаме. Покупката можем да потвърдим по три начина, според предпочитанието си – верифициране чрез „Регистрация“ в системата, удостоверяване като „Гост“ или чрез Facebook-профил. „Ако имате код за отстъпка, предоставена от Ваш бизнес партньор, изберете първата опция“, подчертават организаторите. В Стъпка 3 въвеждаме имейл, на който да получим билета и потвърждаваме покупката си. Всичко може да отнеме по-малко от 2 минути. Не е нужно да разпичатваме билета си. Нужно е единствено да го отворим на входа на изложението и да го чекираме.
За улеснение на посетителите от България и чужбина, билет ще може да бъде закупет и на място – от касите на Интер Експо Център.
Нови възможности за бизнеса, нови усещания за сетивата
Стотици изложители, хиляди брандове и продукти, хиляди посетители от десетки държави, присъствие от няколко континента. Всичко това ще предложат на бизнеса от хранително-вкусовия бранш Международните хранителни изложения. „През тази година разширяваме мащабите си“, информират организаторите. Те са в трескава комуникация с партньорите си от Национален браншови съюз на хлебарите и сладкарите, Асоциацията на месопреработвателите в България, Асоциацията на млекопреработвателите в България.
Международните хранителни изложения ще дадат възможност за развитие на бизнеса и достигане до нови пазари чрез създаване на контакти с представители на бранша, запознаване с хиляди продукти от различни сегменти в индустрията и много съпътстващи събития. Сред тях са Международният пица шампионат, Националната кулинарна купа.
Под наслов „Традиция със собствено лице“ ще отбележим 30-годишнината на изложение МЕСОМАНИЯ. Акцент организаторите поставят в още няколко посоки. „Поставяме началото на новия формат BEE RISE. Той е насочен към меда и пчелните продукти“, споделят те. Продължава и разгръщането на формата „Сетива без граници“, в който се провежда „БулевАРТ на вкусовете“. В Green line Zone и „Био зона“ ще ни посрещат десетки изложители, представящи иновативни брандове и продукти./agrozona.bg