От няколко години сме свидетели на изключителни начинания, които показват, че бъдещето е вече тук – от стремежът да се достигне 20% от скоростта на светлината с нанороботи, през приземяването на безпилотна ракета на платформа в морето, до навлизането на изкуствен интелект и виртуална реалност в ежедневието. Време е да спрем да говорим просто за „дигитална реклама“, а за нова ера, изградена изцяло върху дигиталната икономика. Компаниите, които поставят тази икономика в сърцето на своя бизнес, ще увеличават своята стойност, за сметка на тези, които се забавят. В глобален мащаб е доказано, че дигитално зрелите компании са 26% по-печеливши от останалите.
Как да спечелим в света, управляван от дигиталната икономика, сега става основен въпрос за оцеляването на компаниите от всякакъв мащаб.
Според международната изследователска агенция Forrester в момента половината от Топ 100 на големите рекламодатели в световен мащаб или не растат или вървят надолу. Моделът е идентичен и на българския пазар.
Ако големите рекламодатели не растат с темповете, с които очакват, те започват да търсят радикална промяна, за да избегнат бъдещите последствия. И много често тази промяна започва с рекламата. Според последния доклад на Forrester, 70% от рекламодателите ще се стремят да оптимизират своите рекламни инвестиции през следващите 24 месеца. Те ще търсят правилния партньор, който да им даде точен съвет и ясен ориентир в дигиталния свят. За всеки човек в рекламния бизнес тази ситуация ще бъде предпоставка за развитие или за стотици пропуснати възможности.
На 16 февруари 2017 г., първото издание на Dentsu Digital Camp в България отваря врати
за дискусия именно на новите решения и технологии, които ще се превърнат в предпоставка за успех в света на дигиталната икономика. Форумът събира на едно място над 600 професионалисти и лидери на мнение, които ще дискутират формулата как да печелим в новия дигитален свят. По време на еднодневното събитие на една сцена ще се качат световно известни експерти от медия индустрията, най-иновативните собственици на медии и представители на едни от най-големите и прогресивни марки на местния пазар.
Събитието обединява на едно място конференция за споделяне на знания и опит и ексклузивно изложбено пространство, където ще бъдат показани високотехнологични решения с реално приложение в медия индустрията, някои от които достъпни и на българския пазар. Участниците в събитието ще могат лично да изпробват и сами да разберат възможностите, които предлагат технологиите от „Интернет на нещата“ и колко лесно приспособими са те за създаване на емоционална връзка с брандовете.
Dentsu Digital Camp е своеобразна платформа за споделяне на знания, разделена на кратки динамични слотове, които дават възможност за уникална симбиоза между бизнеса, творческия потенциал на участниците, медиите и технологиите в света на комуникациите, такъв какъвто ще бъде утре./Блиц