Десетте видеоклипа популяризират така наречените българските ден дестинации.
Това е инициатива, която промотира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия ЕС.
Видеоклиповете са с продължителност до минута и половина с по един за всяка от ден дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, природен парк "Странджа" и Сандански.
Направен е и един общ имиджов клип с продължителност малко над три минути за всичките 12 дестинации, включени в проекта.
Клиповете ще бъдат показвани на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през тази година.
От министерството съобщиха, че ще се търси ефект и в онлайн пространството, а видеата могат да бъдат излъчвани и при бъдещи рекламни кампании на България.
Материалите са издадени и в тираж от 2 000 броя на DVD носители, във версия на български и английски език.
Видеоматериалите са изработени от "Студио Бленд“ ООД след проведена процедура по Закона за обществените поръчки в периода юни-юли 2016 г.. Стойността на всяко видео, изработено във версия на български и английски език е 3 300 лв. без ДДС, като в тази сума се включва и изработването и доставянето на DVD носителите./Mediapool