Търсене на
контакти на фирми
 

През телефона ще стават над половината онлайн покупки догодина

През телефона ще стават над половината онлайн покупки догодина

Прийомите на традиционната търговия все повече навлизат и в електронните продажби – акции, промоции, черни петъци и т.н. Целта е да се спечели доверието на клиента и той да прекарва повече време на интернет страницата на търговеца. Това се разбра по време на представянето на платформата за търговия на eMAG – Marketplace, която дава възможност на външни търговци да продават през портала на компанията, който доби популярност с организираните "черни петъци". Към момента над 570 търговци продават продуктите си през платформата.

Другите наблюдавани тенденции са ръст на покупките през мобилни устройства и на техника като печки, хладилници и перални, растяща конкуренция в бранша и увеличаване на потребителите.

Над половината потребители на eMAG ще купуват през телефона през 2017 г.

Над половината онлайн купувачи (55%) на eMAG ще посещават сайта през мобилни устройства – телефон или таблет през 2017 г. Това прогнозира Огнян Лахчев, маркетплейс мениджър на "eMAG България" по време на форума.

В момента делът на пазаруващите през мобилни устройства е 43%, сочат данните на eMAG. Тези потребители прекарват повече време в мрежата и отварят повече страници спрямо купувачите пред компютър. Очакванията ни са в дългосрочен план техният брой да расте, коментира Лахчев.

Това е причината през миналата година компанията да пусне и мобилното си приложение.

Всеки пети българин пазарува от разстояние, броят на търговците расте

Почти всеки пети българин вече предпочита да пазарува от разстояние. Над 1 млн. българи са купили поне едно нещо през интернет през 2015 г., сочат данните на НСИ. Това е ръст от 3.5 пъти спрямо 2010 г., когато техният брой е бил 298 хил. души.

Обемната техника все повече се купува онлайн

Младите и активни българи до 45 години са основните купувачи през интернет, като броят на жените и мъжете е почти равен, но предпочитанията им са различни, коментира Виргиния Чолакова, маркетинг мениджър на "eMAG България". По думите й дамите предпочитат облеклото, аксесоарите и продукти за разкрасяване, докато мъжете залагат предимно на техника.

През последните месеци определено може да се каже, че растат продажбите на обемна техника – хладилници и перални, коментира Огнян Лахчев.

Най-продаваните продукти в eMAG са мобилни телефони, телевизори и техника и електроника за дома.

Националната статистика отчита най-много като брой продажби на дрехи и спортни стоки. След това най-често се поръчват стоки за дома, пътувания и хотелски резервации, закупуване на туристически пакети, билети за различни събития, храни и напитки за ежедневна употреба, книги и е-материали за обучение./Mediapool

 

Прибави коментар

   
Име * :
Град :
Коментар * :
 
Прибави