Една улица, една козметика, една франчайзинг концепция. Централната софийска улица осъмна с два буткови магазина на най-популярната и обичана българска козметична марка REFAN на ул. „Граф Игнатиев“ № 9 и35.Още рано сутринта десетки хора се тълпяха,за да станат свидетели на събитието.
„Мистър VIPBrother“ Ники Кънчев , който връчва нонстоп подаръци на REFAN на звездите в риалити форматаVIP и BIG Brother, бе сред гостите на церемонията: „Добре познавам висококачествените продукти на REFAN, които зрителите могат да видят в най-гледаната къща – тази на VIP Brother All Stars“.
„Рефан България“ е сред най-успешните български производители, която със своите 400 бутика в 28 държави на 5 континента, предлага иновативни и гъвкави форми на малкия и среден бизнес. В бутиците на REFANможете да откриете подбор от най-разнообразни висококачествени козметични и парфюмни продукта на едноименната марка, базирани на природни формули.
Хит в момента е иновативната козметична серия за лице „ГАРДЕНИЯ И РОЗА“.Базирана е на екстрат от стволови клетки от гарденияи розово масло,който стимулира синтеза на колаген,забавя процесите на дегенерация на колаген и инхибира синтеза на колагеназит,като допринася за стегнатия и младежки вид на кожата.
Хубавата новина е, че българите могат да си купуват същата козметика, както купувачите от пет континента, като не само продуктите, но и бутиците са с еднаква франчайзинг визия. Това е причината „Рефан България“ да получи за втори път наградата на Forbes Business Awards, върховото световно отличие в Париж за „Глобални постижения за повишаване на качеството на предлаганите продукти” на Global Trade Leaders’ Club, заради качеството на продуктите си и заради дейността си за стимулиране на малкия и средния бизнес, създавайки франчайзинг модел, оценен на национално и на световно ниво. Сред престижните отличия на фирмата са и „Нов франчайз модел“ , „Най-добър работещ франчайз модел” и др. Наред с това най-популярната козметична българска марка REFAN, е носител и на наградата за „Най-добър български франчайзинг в Европа“ за налагането на успешния франчайзинг модел, предлагайки разпознаваеми продукти на световно качество.